Παρουσιάστηκε την Τετάρτη 30/11 η Α΄ Φάση της μελέτης «Κυκλοφοριακός και περιβαλλοντικός σχεδιασμός Γλυφάδας». Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο πίσω από τεχνικές μελέτες, πίσω από τεχνοκράτες και ειδικούς, υποκρύπτονται, προωθούνται αλλά και δικαιολογούνται αντιλαϊκές πολιτικές αλλά και οικονομικά συμφέροντα.
τι «λέει» ότι κάνει η κυκλοφοριακή μελέτη:
Ισχυρίζεται ότι θα επιλύσει τα κυκλοφοριακά και συγκοινωνιακά προβλήματα της περιοχής, το πρόβλημα στάθμευσης, θα συμβάλει στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος, θα προωθήσει την ποδηλατοκίνηση και άλλα πολλά, που σίγουρα θα αναφέρονται στα συνήθως ογκώδη τεύχη των «Α΄ Φάσεων» όλων των μελετών...
τι είναι και τι κάνει στην πραγματικότητα:
Οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από την κυκλοφοριακή μελέτη δεν περιορίζονται απλά σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε συγκεκριμένες περιοχές όπου πράγματι εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση, δυσκολία πρόσβασης ή στάθμευσης, επικινδυνότητα κ.α., στις οποίες συγκεκριμένες παρεμβάσεις θα μπορούσαν ίσως να απαλύνουν πρόσκαιρα τα κυκλοφοριακά προβλήματα που η προώθηση της αυτοκίνησης και η αλόγιστη τσιμεντοποίηση έχουν προκαλέσει στις γειτονιές μας.
Για όσα όμως προβλήματα υπόσχεται ότι θα λύσει η μελετή, οι προτάσεις της – σε συγκεκριμένα σημεία, πολύτιμα για την ποιότητα ζωής των κατοίκων – έρχονται να δημιουργήσουν νέα, πιό επώδυνα προβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων προτείνονται:
1. Η δημιουργία κυκλικού κόμβου στη συμβολή των οδών Γούναρη, Γεννηματά και Κύπρου με ταυτόχρονη επέμβαση στο παρακείμενο πάρκο, την καταστροφή σημαντικού τμήματος του και ταυτόχρονη κοπή πολλών δέντρων.
2. Η δημιουργία κυκλικού κόμβου στη συμβολή των οδών Γούναρη και Ιασωνίδου, είτε με την καταστροφή σημαντικού μέρους του παρακείμενου κοινόχρηστου χώρου (πλ. Ελ. Βενιζέλου), είτε με τον πλήρη αποκλεισμό της (!) από τον αστικό ιστό με παροχέτευση της κυκλοφορίας δια μέσο της οδού Πλάτωνος - που σήμερα είναι διαμορφωμένη οδός ήπιας κυκλοφορίας – και στη συνέχεια την διάνοιξη της μέχρι και την οδό Κύπρου (!) ολοκληρώνοντας επί της ουσίας την καταστροφή του τόσο σημαντικού για τους κατοίκους καταπράσινου πάρκου, που ως «δια μαγείας» επιβίωσε, κόντρα στις λογικές των παρακείμενων αθλητικών «τερατουργημάτων» και του κτήριου του Carrefour στην περιοχή της Αργυρούπολης, αλλά και του οργίου των καταπατήσεων που χρόνια τώρα συντελλούνται στον Υμηττό στην περιοχή της Γλυφάδας.
3. Η οδική σύνδεση του δήμου Γλυφάδας στην περιοχή της Ευρυάλης με το οδικό δίκτυο του πρώην αεροδρομίου (!), χρησιμοποιώντας την ταπεινή δικαιολογία της «ευκολότερης σύνδεσης» με το νέο σταθμό του ΜΕΤΡΟ «Ελληνικό». Τη στιγμή που το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού εκποιείται, ο Δήμος Γλυφάδας, μέσα από τις προτάσεις της μελέτης, προετοιμάζει την εισβολή της πόλης μέσα στο χώρο που πρέπει και μπορεί να αποτελέσει ένα ελεύθερο και ανοιχτό χώρο πρασίνου, ένα «πάρκο του λαού».
4. Τέσσερα υπόγεια parking – τα δύο έχουν ήδη εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο, ένα μπροστά από το δημαρχείο και ένα στην πλ. Νυμφών – και άλλα δύο, το ένα στο χώρο της πλατείας του Αγ. Τρύφωνα και το άλλο στο χώρο της πλατείας του Αγ. Νικολάου. Ενώ λοιπόν η μελέτη προσπαθεί να δώσει «λύσεις» στα κυκλοφοριακά προβλήματα και τα όποια προβλήματα στάθμευσης, την ίδια στιγμή «κάνει ό,τι μπορεί», για να ενισχύσει την αυτοκίνηση προτείνοντας ακριβώς αυτή τη λύση (των υπογείων parking) – και ο δήμος τους εργολάβους κατασκευαστές - που όπου έχει εφαρμοστεί έχει επιτείνει τα κυκλοφοριακά προβλήματα, σε απόλυτη αναλογία με όσους θεωρούν ότι οι νέοι δρόμοι λύνουν το κυκλοφοριακό, ενώ ταυτόχρονα επιφέρει βαρύτατο περιβαλλοντικό πλήγμα καθώς κυριολεκτικά καταστρέφεται κάθε ελεύθερος χώρος που «υποδέχεται» μία τέτοια εγκατάσταση.
5. Ως επιστέγασμα, σαν να μην έφθαναν στους δημότες της Γλυφάδας τα δημοτικά τέλη, η φορομπηξία και το σύνολο των αντιλαϊκών μέτρων του μνημονίου, η μελέτη προτείνει εκτεταμένες ζώνες «ελεγχόμενης στάθμευσης» - ένα ακόμα αποτυχημένο μέτρο - στις οποίες οι κάτοικοι της περιοχής, πέραν των υπέρογκων δημοτικών τελών και τελών κυκλοφορίας, θα καλούνται να πληρώσουν ακόμα περισσότερα χρήματα για να μετακινούνται στην πόλη τους.
τι δε μας «λέει» η κυκλοφοριακή μελέτη:
Δε μας λέει και δε θα μπορούσε φυσικά να μας λέει με «εργοδότη» το Δήμο Γλυφάδας, ότι η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πόλη μας, χρόνια τώρα, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που θυσιάζει τα συμφέροντα των κατοίκων και των εργαζομένων προς ώφελος των εργολάβων και των οικοδομικών συνεταιρισμών που λυμαίνονται την περιοχή και ότι η ανυπαρξία ελεύθερων χώρων στην Γλυφάδα, χώρων στάθμευσης και συγκοινωνιών είναι αποτελέσμα των πολιτικών αυτών που θυσιάζουν κάθε μικρό και μεγάλο ελεύθερο χώρο στο βωμό μικρών και μεγάλων οικονομικών συμφερόντων.
Δε μας λέει πόσο θα κοστίσουν στο λαό της Γλυφάδας – μετά και τις 700.000€ που έδωσε ο δήμος για τα πεζοδρόμια στην Αγ. Νεκταρίου...- τα μέτρα και οι παρεμβάσεις, οι συμπληρωματικές μελέτες, οι κυκλικοί κόμβοι, τα υπόγεια parking κ.α. που προτείνει, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στο δήμο είναι απλήρωτοι και οι δημοτικοί σταθμοί και τα σχολεία έχουν τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές. Πόσες μάλιστα από τις παρεμβάσεις που προτείνει δε θα μπορούσαν να «μελετηθούν» αλλά και να υλοποιηθούν από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου;
Δε μας λέει πως ισοσκελίζεται η προτεινόμενη καταστροφή ενός πνεύμονα πρασίνου της περιοχής μας, με την απόλυτα αμφισβητούμενη βελτίωση του κυκλοφοριακού, που πάλι εμείς ως κάτοικοι αντιμετωπίζουμε. Μήπως εξισώνοντας τις τσιμεντένιες πλατείες που προτείνει – μη προσβάσιμες και αποκομμένες από τον οικιστικό ιστό – με τους δύο ελεύθερους χώρους που καταστρέφονται;
Δε μας λέει την απλούστατη επιστημονική διαπίστωση, ότι δηλαδή, όσο δεν ενισχύεις τα δημόσια μέσα μεταφοράς αλλά ευννοείς την αυτοκίνηση, είτε ανοίγοντας δρόμους μέσα σε παρκάκια, είτε φτιάχνοντας υπόγεια parking ακυρώνεις κάθε μέτρο διαχείρισης της κυκλοφορίας καθώς αυξάνονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι.
Δε μας λέει αν σχεδιάζει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για μία περιοχή, αγνοώντας ή υποκρύπτοντας τα ανοιχτά περιβαλλοντικά – και όχι μόνο – μέτωπα της περιοχής. Πόσο τυχαία είναι η λύση του κυκλικού κόμβου που προτείνεται στη συμβολή των οδών Γούναρη, Γεννηματά και Κύπρου και πόσο πιό τυχαίο είναι ότι αυτή συμπίπτει επακριβώς με το κόμβο εξόδου της Περιφερειακής Υμηττού που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2008; Πόσο επίσης τυχαία είναι η πρόταση για διάνοιξη της οδού Πλάτωνος – που καταστρέφει το παρκάκι -, πρόταση που επίσης εμπεριέχει η πρόταση του ΥΠΕΧΩΔΕ του 2008; Πόσο – πάλι - τυχαίες είναι η προτεινόμενες δύο προσβάσεις στο χώρο του πρώην αεροδρομίου τη στιγμή που αυτό εκποιείται; Γνωρίζουν οι μελετητές κάτι παραπάνω ή μήπως η δημοτική αρχή επιδιώκει να βάλει «χέρι» για να πάρει ένα κόμματι από το «φιλέτο»;
μπορούμε να τους σταματήσουμε!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο! Οι πολιτικοί εκφραστές του μνημονίου στην πόλη μας, τα φερέφωνα της κυβέρνησης του «μαύρου μετώπου», ΕΕ και ΔΝΤ, είναι πραγματικά αδίστακτοι. Είναι όλοι αυτοί που στηρίζουν τους αντιδραστικούς σχεδιασμούς του κράτους για το ξεπούλημα του πρώην αεροδρομίου και τους νέους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό. Είναι αυτοί που στηρίζουν τα οικονομικά συμφέροντα – οικοδομικούς συνεταιρισμούς και εργολάβους - που «έχουν βάλει στο μάτι» το βουνό, που υποδαυλίζουν με την πολιτική τους τις ετήσιες πλέον φωτιές στον Υμηττό. Είναι αυτοί που στήνουν παράνομο νεκροταφείο σε ζώνη απόλυτης προστασίας, επιδιώκοντας να αλλάξει το καθεστώς προστασίας του βουνού, που επιδιώκουν την επέκταση του σχεδίου πόλης στην περιοχή της Τερψιθέας και την επέκταση τη Β Ζώνης εις βάρος της Α Ζώνης προστασίας του Υμηττού, ενώ την ίδια στιγμή επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους κατοίκους που έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη, στέλνοντας την πολεοδομία για να διεξαγάγει «πολεοδομικούς ελέγχους» στα σπίτια τους...
Είναι αυτοί που δεν διστάζουν να σπαταλήσουν 10 εκ. € του «πρασινόσημου» σε αγορά οικοπέδων, σε μία περίοδο που λαός και εργαζόμενοι στενάζουν καθώς οι μισθοί και οι συντάξεις κλέβονται, η φτώχεια και η ανεργία εξαπλώνονται, η δημόσια υγεία και εκπαίδευση, οι κοινωνικές και προνοιακές δομές καταργούνται και τα χαράτσια και η φορομπηξία επεκτείνονται.
Όλοι αυτοί που συντεταγμένα συνωμοτούν ενάντια στις ανάγκες και τα συμφέροντα μας ως κατοίκων και ως εργαζομένων, μπορούν και πρέπει να ανατραπούν, όπως και η πολιτική τους. Όλοι μαζί κάτοικοι και εργαζόμενοι μπορούμε να αντισταθούμε, είτε πρόκειται για την παραπέρα καταστροφή των γειτονιών μας, είτε πρόκειται για τα χαράτσια, είτε πρόκειται για το σύνολο των αντιλαϊκών πολιτικών κυβέρνησης/ΕΕ/ΔΝΤ.
κάτω τα χέρια από τους ελεύθερους χώρους και τα πάρκα
κανένα υπόγειο parking – όχι στην ελεγχόμενη στάθμευση - δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες
κάτω τα χέρια από τον Υμηττό - να φύγει τώρα το παράνομο νεκροταφείο
καμία σκέψη για νέους αυτοκινητόδορομους - κάτω τα χέρια από το αεροδόμιο
Πρωτοβουλία Κατοίκων στα Νότια http://prwkat.blogspot.com/ - prwkat@gmail.com
τι «λέει» ότι κάνει η κυκλοφοριακή μελέτη:
Ισχυρίζεται ότι θα επιλύσει τα κυκλοφοριακά και συγκοινωνιακά προβλήματα της περιοχής, το πρόβλημα στάθμευσης, θα συμβάλει στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος, θα προωθήσει την ποδηλατοκίνηση και άλλα πολλά, που σίγουρα θα αναφέρονται στα συνήθως ογκώδη τεύχη των «Α΄ Φάσεων» όλων των μελετών...
τι είναι και τι κάνει στην πραγματικότητα:
Οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από την κυκλοφοριακή μελέτη δεν περιορίζονται απλά σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε συγκεκριμένες περιοχές όπου πράγματι εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση, δυσκολία πρόσβασης ή στάθμευσης, επικινδυνότητα κ.α., στις οποίες συγκεκριμένες παρεμβάσεις θα μπορούσαν ίσως να απαλύνουν πρόσκαιρα τα κυκλοφοριακά προβλήματα που η προώθηση της αυτοκίνησης και η αλόγιστη τσιμεντοποίηση έχουν προκαλέσει στις γειτονιές μας.
Για όσα όμως προβλήματα υπόσχεται ότι θα λύσει η μελετή, οι προτάσεις της – σε συγκεκριμένα σημεία, πολύτιμα για την ποιότητα ζωής των κατοίκων – έρχονται να δημιουργήσουν νέα, πιό επώδυνα προβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων προτείνονται:
1. Η δημιουργία κυκλικού κόμβου στη συμβολή των οδών Γούναρη, Γεννηματά και Κύπρου με ταυτόχρονη επέμβαση στο παρακείμενο πάρκο, την καταστροφή σημαντικού τμήματος του και ταυτόχρονη κοπή πολλών δέντρων.
2. Η δημιουργία κυκλικού κόμβου στη συμβολή των οδών Γούναρη και Ιασωνίδου, είτε με την καταστροφή σημαντικού μέρους του παρακείμενου κοινόχρηστου χώρου (πλ. Ελ. Βενιζέλου), είτε με τον πλήρη αποκλεισμό της (!) από τον αστικό ιστό με παροχέτευση της κυκλοφορίας δια μέσο της οδού Πλάτωνος - που σήμερα είναι διαμορφωμένη οδός ήπιας κυκλοφορίας – και στη συνέχεια την διάνοιξη της μέχρι και την οδό Κύπρου (!) ολοκληρώνοντας επί της ουσίας την καταστροφή του τόσο σημαντικού για τους κατοίκους καταπράσινου πάρκου, που ως «δια μαγείας» επιβίωσε, κόντρα στις λογικές των παρακείμενων αθλητικών «τερατουργημάτων» και του κτήριου του Carrefour στην περιοχή της Αργυρούπολης, αλλά και του οργίου των καταπατήσεων που χρόνια τώρα συντελλούνται στον Υμηττό στην περιοχή της Γλυφάδας.
3. Η οδική σύνδεση του δήμου Γλυφάδας στην περιοχή της Ευρυάλης με το οδικό δίκτυο του πρώην αεροδρομίου (!), χρησιμοποιώντας την ταπεινή δικαιολογία της «ευκολότερης σύνδεσης» με το νέο σταθμό του ΜΕΤΡΟ «Ελληνικό». Τη στιγμή που το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού εκποιείται, ο Δήμος Γλυφάδας, μέσα από τις προτάσεις της μελέτης, προετοιμάζει την εισβολή της πόλης μέσα στο χώρο που πρέπει και μπορεί να αποτελέσει ένα ελεύθερο και ανοιχτό χώρο πρασίνου, ένα «πάρκο του λαού».
4. Τέσσερα υπόγεια parking – τα δύο έχουν ήδη εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο, ένα μπροστά από το δημαρχείο και ένα στην πλ. Νυμφών – και άλλα δύο, το ένα στο χώρο της πλατείας του Αγ. Τρύφωνα και το άλλο στο χώρο της πλατείας του Αγ. Νικολάου. Ενώ λοιπόν η μελέτη προσπαθεί να δώσει «λύσεις» στα κυκλοφοριακά προβλήματα και τα όποια προβλήματα στάθμευσης, την ίδια στιγμή «κάνει ό,τι μπορεί», για να ενισχύσει την αυτοκίνηση προτείνοντας ακριβώς αυτή τη λύση (των υπογείων parking) – και ο δήμος τους εργολάβους κατασκευαστές - που όπου έχει εφαρμοστεί έχει επιτείνει τα κυκλοφοριακά προβλήματα, σε απόλυτη αναλογία με όσους θεωρούν ότι οι νέοι δρόμοι λύνουν το κυκλοφοριακό, ενώ ταυτόχρονα επιφέρει βαρύτατο περιβαλλοντικό πλήγμα καθώς κυριολεκτικά καταστρέφεται κάθε ελεύθερος χώρος που «υποδέχεται» μία τέτοια εγκατάσταση.
5. Ως επιστέγασμα, σαν να μην έφθαναν στους δημότες της Γλυφάδας τα δημοτικά τέλη, η φορομπηξία και το σύνολο των αντιλαϊκών μέτρων του μνημονίου, η μελέτη προτείνει εκτεταμένες ζώνες «ελεγχόμενης στάθμευσης» - ένα ακόμα αποτυχημένο μέτρο - στις οποίες οι κάτοικοι της περιοχής, πέραν των υπέρογκων δημοτικών τελών και τελών κυκλοφορίας, θα καλούνται να πληρώσουν ακόμα περισσότερα χρήματα για να μετακινούνται στην πόλη τους.
τι δε μας «λέει» η κυκλοφοριακή μελέτη:
Δε μας λέει και δε θα μπορούσε φυσικά να μας λέει με «εργοδότη» το Δήμο Γλυφάδας, ότι η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πόλη μας, χρόνια τώρα, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που θυσιάζει τα συμφέροντα των κατοίκων και των εργαζομένων προς ώφελος των εργολάβων και των οικοδομικών συνεταιρισμών που λυμαίνονται την περιοχή και ότι η ανυπαρξία ελεύθερων χώρων στην Γλυφάδα, χώρων στάθμευσης και συγκοινωνιών είναι αποτελέσμα των πολιτικών αυτών που θυσιάζουν κάθε μικρό και μεγάλο ελεύθερο χώρο στο βωμό μικρών και μεγάλων οικονομικών συμφερόντων.
Δε μας λέει πόσο θα κοστίσουν στο λαό της Γλυφάδας – μετά και τις 700.000€ που έδωσε ο δήμος για τα πεζοδρόμια στην Αγ. Νεκταρίου...- τα μέτρα και οι παρεμβάσεις, οι συμπληρωματικές μελέτες, οι κυκλικοί κόμβοι, τα υπόγεια parking κ.α. που προτείνει, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στο δήμο είναι απλήρωτοι και οι δημοτικοί σταθμοί και τα σχολεία έχουν τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές. Πόσες μάλιστα από τις παρεμβάσεις που προτείνει δε θα μπορούσαν να «μελετηθούν» αλλά και να υλοποιηθούν από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου;
Δε μας λέει πως ισοσκελίζεται η προτεινόμενη καταστροφή ενός πνεύμονα πρασίνου της περιοχής μας, με την απόλυτα αμφισβητούμενη βελτίωση του κυκλοφοριακού, που πάλι εμείς ως κάτοικοι αντιμετωπίζουμε. Μήπως εξισώνοντας τις τσιμεντένιες πλατείες που προτείνει – μη προσβάσιμες και αποκομμένες από τον οικιστικό ιστό – με τους δύο ελεύθερους χώρους που καταστρέφονται;
Δε μας λέει την απλούστατη επιστημονική διαπίστωση, ότι δηλαδή, όσο δεν ενισχύεις τα δημόσια μέσα μεταφοράς αλλά ευννοείς την αυτοκίνηση, είτε ανοίγοντας δρόμους μέσα σε παρκάκια, είτε φτιάχνοντας υπόγεια parking ακυρώνεις κάθε μέτρο διαχείρισης της κυκλοφορίας καθώς αυξάνονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι.
Δε μας λέει αν σχεδιάζει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για μία περιοχή, αγνοώντας ή υποκρύπτοντας τα ανοιχτά περιβαλλοντικά – και όχι μόνο – μέτωπα της περιοχής. Πόσο τυχαία είναι η λύση του κυκλικού κόμβου που προτείνεται στη συμβολή των οδών Γούναρη, Γεννηματά και Κύπρου και πόσο πιό τυχαίο είναι ότι αυτή συμπίπτει επακριβώς με το κόμβο εξόδου της Περιφερειακής Υμηττού που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2008; Πόσο επίσης τυχαία είναι η πρόταση για διάνοιξη της οδού Πλάτωνος – που καταστρέφει το παρκάκι -, πρόταση που επίσης εμπεριέχει η πρόταση του ΥΠΕΧΩΔΕ του 2008; Πόσο – πάλι - τυχαίες είναι η προτεινόμενες δύο προσβάσεις στο χώρο του πρώην αεροδρομίου τη στιγμή που αυτό εκποιείται; Γνωρίζουν οι μελετητές κάτι παραπάνω ή μήπως η δημοτική αρχή επιδιώκει να βάλει «χέρι» για να πάρει ένα κόμματι από το «φιλέτο»;
μπορούμε να τους σταματήσουμε!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο! Οι πολιτικοί εκφραστές του μνημονίου στην πόλη μας, τα φερέφωνα της κυβέρνησης του «μαύρου μετώπου», ΕΕ και ΔΝΤ, είναι πραγματικά αδίστακτοι. Είναι όλοι αυτοί που στηρίζουν τους αντιδραστικούς σχεδιασμούς του κράτους για το ξεπούλημα του πρώην αεροδρομίου και τους νέους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό. Είναι αυτοί που στηρίζουν τα οικονομικά συμφέροντα – οικοδομικούς συνεταιρισμούς και εργολάβους - που «έχουν βάλει στο μάτι» το βουνό, που υποδαυλίζουν με την πολιτική τους τις ετήσιες πλέον φωτιές στον Υμηττό. Είναι αυτοί που στήνουν παράνομο νεκροταφείο σε ζώνη απόλυτης προστασίας, επιδιώκοντας να αλλάξει το καθεστώς προστασίας του βουνού, που επιδιώκουν την επέκταση του σχεδίου πόλης στην περιοχή της Τερψιθέας και την επέκταση τη Β Ζώνης εις βάρος της Α Ζώνης προστασίας του Υμηττού, ενώ την ίδια στιγμή επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους κατοίκους που έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη, στέλνοντας την πολεοδομία για να διεξαγάγει «πολεοδομικούς ελέγχους» στα σπίτια τους...
Είναι αυτοί που δεν διστάζουν να σπαταλήσουν 10 εκ. € του «πρασινόσημου» σε αγορά οικοπέδων, σε μία περίοδο που λαός και εργαζόμενοι στενάζουν καθώς οι μισθοί και οι συντάξεις κλέβονται, η φτώχεια και η ανεργία εξαπλώνονται, η δημόσια υγεία και εκπαίδευση, οι κοινωνικές και προνοιακές δομές καταργούνται και τα χαράτσια και η φορομπηξία επεκτείνονται.
Όλοι αυτοί που συντεταγμένα συνωμοτούν ενάντια στις ανάγκες και τα συμφέροντα μας ως κατοίκων και ως εργαζομένων, μπορούν και πρέπει να ανατραπούν, όπως και η πολιτική τους. Όλοι μαζί κάτοικοι και εργαζόμενοι μπορούμε να αντισταθούμε, είτε πρόκειται για την παραπέρα καταστροφή των γειτονιών μας, είτε πρόκειται για τα χαράτσια, είτε πρόκειται για το σύνολο των αντιλαϊκών πολιτικών κυβέρνησης/ΕΕ/ΔΝΤ.
κάτω τα χέρια από τους ελεύθερους χώρους και τα πάρκα
κανένα υπόγειο parking – όχι στην ελεγχόμενη στάθμευση - δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες
κάτω τα χέρια από τον Υμηττό - να φύγει τώρα το παράνομο νεκροταφείο
καμία σκέψη για νέους αυτοκινητόδορομους - κάτω τα χέρια από το αεροδόμιο
Πρωτοβουλία Κατοίκων στα Νότια http://prwkat.blogspot.com/ - prwkat@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.
Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.