Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Είμαι ο EPONYMOUS.

Δεν ανήκω στους Anonymous είμαι ο Eponymous. Και το ονοματεπώνυμο μου είναι: Έλληνας Πολίτης. Φωνάζω λοιπόν τα παρακάτω προς το σάπιο πολιτικό σύστημα που με κυβερνά:


Α) Ήθελα δημόσια δωρεάν παιδεία και με αναγκάσατε να πληρώνω φροντιστήρια επειδή αδυνατούσατε να μου προσφέρετε αληθινή γνώση.

Β) Είχα επιτυχημένη δουλειά και με καταντήσατε άνεργο με πρόφαση την πλαστή (τραπεζικών συμφερόντων) οικονομική κρίση σας.

Γ) Αγόρασα ένα μικρό σπίτι με πολύ ιδρώτα και δάνειο και τώρα κινδυνεύω να το χάσω λόγω των απανωτών, ανάλγητων χαρατσιών που μου επιβάλλετε.

Δ) Παντρεύτηκα και έκανα παιδιά και ήμουν γεμάτος ευτυχία και όνειρα και εσείς μου τα διακόψατε με τον πιό βίαιο τρόπο.

Ε) Πλήρωνα τα ασφαλιστικά ταμεία τόσα χρόνια και εσείς σπαταλήσατε αλόγιστα τα δικά μου χρήματα με αποτέλεσμα:

Ζ) …Να μου πετσοκόψετε την σύνταξη σε σημείο εξαθλίωσης και να διαλύσετε την δημόσια υγεία.

Η) Με ισοπεδώσατε με τους συνεχείς σκληρούς φόρους σας.

Θ) Υποθηκεύσατε επ’ αόριστον την ζωή των παιδιών μου και των εγγονών μου.

Μέχρι τώρα απλά σας παρακολουθούσα.

Μάθετε όμως αυτό:

Είμαι ο EPONYMOUS.

Είμαι ο Έλληνας Πολίτης.

Είμαι ένας αλλά ταυτόχρονα είμαι και έντεκα εκατομμύρια.

Και…Δεν ξεχνώ.

Δεν σας συγχωρώ.

Οι εκλογές πλησιάζουν.

Να με περιμένετε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.