ΔΚ: Κανένας σοβαρός οικονομολόγος δεν μπορεί να συζητά για ανάκαμψη της Ελλάδας. Θα επρόκειτο για φάρσα, αν δεν ήταν τραγωδία για τον ελληνικό λαό. Πώς ακριβώς θα υπάρξει ανάπτυξη; Ακόμη και με τις προσωρινές εκτιμήσεις της η ύφεση τρέχει φέτος το 2013 για την ελληνική οικονομία με 6% σε τρέχουσες τιμές. Η αλήθεια είναι ότι τελικά θα βρεθεί να πέφτει με ρυθμό κοντά στο 7% ετήσια σε τρέχουσες τιμές. Η κυβέρνηση μιλά μόνο με αποπληθωρισμένα στοιχεία για να δίνει την εντύπωση της μείωσης των ρυθμών, όταν ξέρει πολύ καλά ότι η ύφεση έχει οδηγήσει την ελληνική οικονομία σε μια πρωτοφανή στα χρονικά δίνη αποπληθωρισμού. Σε ποιες συνθήκες λοιπόν θα υπάρξει ανάκαμψη; Η οικονομία έχει ήδη τεθεί σε μια τέτοια δίνη αποπληθωρισμού...
που δεν επιτρέπει σε καμιά από τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, όποιο κι αν είναι το μέγεθός της, να προσδοκούν τζίρους και κέρδη από την εσωτερική αγορά. Επομένως τα λουκέτα και η προσφυγή στο άρθρο 99 θα κλιμακωθούν μέσα στο 2014. Οι επενδύσεις στην ελληνική οικονομία έχουν φτάσει σε αρνητικό ιστορικό ρεκόρ από τότε που καταγράφονται επίσημα στατιστικά στοιχεία. Το 2013 κλείνει με τις επενδύσεις να μην ξεπερνούν το 12% του ΑΕΠ, το 7ο χαμηλότερο επίπεδο επενδύσεων σ’ ολόκληρο τον κόσμο! Προβλέπεται μήπως να αυξηθεί σημαντικά; Όχι. Και το 2014 θα συνεχίσουν να μειώνονται. Επομένως από πού θα προέλθει η ανάκαμψη; Μήπως από τις εξαγωγές της ελληνικής οικονομίας; Μα ήδη παρουσιάζει κάμψη ακόμη κι αυτή η αναιμική και εν πολλοίς εικονική άνοδος που παρουσιάστηκε τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και το διεθνές περιβάλλον. Η παγκόσμια οικονομία και κυρίως η ευρωζώνη αναμένεται να εισέλθει σε νέα περίοδο επιβράδυνσης και ύφεσης. Πολλοί μιλούν ότι η κατάσταση διεθνώς εγκυμονεί ένα νέο κραχ. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να μιλάμε για ανάκαμψη της Ελλάδας και μάλιστα για ανάπτυξη; Και μάλιστα όταν κανένας από τους ζωτικούς δείκτες της ελληνικής οικονομίας δεν παρουσιάζει σοβαρή βελτίωση;
που δεν επιτρέπει σε καμιά από τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, όποιο κι αν είναι το μέγεθός της, να προσδοκούν τζίρους και κέρδη από την εσωτερική αγορά. Επομένως τα λουκέτα και η προσφυγή στο άρθρο 99 θα κλιμακωθούν μέσα στο 2014. Οι επενδύσεις στην ελληνική οικονομία έχουν φτάσει σε αρνητικό ιστορικό ρεκόρ από τότε που καταγράφονται επίσημα στατιστικά στοιχεία. Το 2013 κλείνει με τις επενδύσεις να μην ξεπερνούν το 12% του ΑΕΠ, το 7ο χαμηλότερο επίπεδο επενδύσεων σ’ ολόκληρο τον κόσμο! Προβλέπεται μήπως να αυξηθεί σημαντικά; Όχι. Και το 2014 θα συνεχίσουν να μειώνονται. Επομένως από πού θα προέλθει η ανάκαμψη; Μήπως από τις εξαγωγές της ελληνικής οικονομίας; Μα ήδη παρουσιάζει κάμψη ακόμη κι αυτή η αναιμική και εν πολλοίς εικονική άνοδος που παρουσιάστηκε τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και το διεθνές περιβάλλον. Η παγκόσμια οικονομία και κυρίως η ευρωζώνη αναμένεται να εισέλθει σε νέα περίοδο επιβράδυνσης και ύφεσης. Πολλοί μιλούν ότι η κατάσταση διεθνώς εγκυμονεί ένα νέο κραχ. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να μιλάμε για ανάκαμψη της Ελλάδας και μάλιστα για ανάπτυξη; Και μάλιστα όταν κανένας από τους ζωτικούς δείκτες της ελληνικής οικονομίας δεν παρουσιάζει σοβαρή βελτίωση;
2. Υπάρχει διέξοδος για την οικονομία της χώρας; Και αν ναι, ποια είναι αυτή;
ΔΚ: Και βέβαια υπάρχει. Κι αυτή είναι μόνο μία. Αφενός, μονομερής καταγγελία του δημόσιου χρέους της Ελλάδας ως παράνομου και καταχρηστικού με βάση τα προβλεπόμενα από το διεθνές δίκαιο, μιας και αποτελεί προϊόν λεηλασίας της χώρας από ντόπια και ξένα κέντρα. Αφετέρου, έξοδος από το ευρώ και την ευρωζώνη το ταχύτερο δυνατό με σκοπό την εισαγωγή νέου εθνικού κρατικού νομίσματος έτσι ώστε να ανακτήσει η Ελλάδα την εθνική της κυριαρχία και τους βασικούς μοχλούς άσκησης οικονομικής πολιτικής που σήμερα έχουν παραδοθεί στα επιτελεία της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης. Δίχως εθνικό κρατικό νόμισμα δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί η οικονομία χωρίς χρέος με στόχο την παραγωγικής ανασυγκρότηση και την αύξηση της απασχόλησης. Και βέβαια όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν αν ο ελληνικός λαός δεν διεκδικήσει και δεν πετύχει την δημοκρατία στον τόπο του. Για πρώτη ίσως φορά μετά την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους. Μια δημοκρατία που θα κατοχυρώσει τα κυριαρχικά δικαιώματα του ελληνικού λαού και θα τον μετατρέψει σε αφέντη και νοικοκύρη στην πατρίδα του.
3. Το κόμμα σας, το ΕΠΑΜ τάσσεται υπέρ της εξόδου από το ευρώ και της υιοθέτησης εθνικού νομίσματος. Πώς θα γίνει μια τέτοια μετάβαση και με ποιο κόστος;
ΔΚ: Από την επίσημη αναγγελία της εξόδου από το ευρώ μέχρι την καθαυτό εισαγωγή νέου εθνικού κρατικού νομίσματος θα μεσολαβήσουν τουλάχιστον 6 με 8 μήνες προετοιμασίας. Αυτό το διάστημα η οικονομία θα λειτουργεί με ευρώ, μόνο που δεν θα υπακούει στους νομισματικούς και πιστωτικούς κανόνες της ευρωζώνης. Το βασικό μας μέλημα κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να διατηρήσουμε την κυκλοφορία του χαρτονομίσματος εντός της ελληνικής οικονομίας, η οποία σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα ανέρχεται σε 26 δις ευρώ. Για τον λόγο αυτό θα τεθεί εν ισχύ ένα καθεστώς ελέγχου της κίνησης κεφαλαίου που θα απαγορεύει την εξαγωγή χαρτονομίσματος και θα φορολογεί με πολύ υψηλό ποσοστό τις κινήσεις κεφαλαίου προς το εξωτερικό, ειδικά τις τοποθετήσεις σε μετοχές και χρεόγραφα του εξωτερικού. Ταυτόχρονα θα επιτρέψουμε την εισροή μετρητού από το εξωτερικό υπό καθεστώς ελέγχου της τοποθέτησής του, δηλαδή ελέγχου του που πάει και πώς τοποθετείται στην ελληνική οικονομία προκειμένου να προληφθεί οποιαδήποτε μορφή κερδοσκοπίας. Οι καταθέσεις στις εγχώριες τράπεζες δεν θα δεσμευτούν, ούτε θα τεθεί πλαφόν στην κίνησή τους, αλλά θα απαγορευτεί μέχρι την έκδοση εθνικού κρατικού νομίσματος η ανάληψη μετρητού. Η ελεύθερη κίνηση των καταθετικών λογαριασμών θα μπορεί να γίνει με χρεωστικές κάρτες συναλλαγής (σαν τις κάρτες ΑΤΜ), τις οποίες θα είναι υποχρεωμένοι όλοι να τις δέχονται για την διευκόλυνση των συναλλαγών στην οικονομία χωρίς την χρήση φυσικού χρήματος. Το μέτρο αυτό επιβάλλεται από την ανάγκη να αποσυρθεί ένα σημαντικό ποσό μετρητού, χαρτονομισμάτων του ευρώ, γύρω στα 10 δις ευρώ, προκειμένου να μετατραπούν σε συναλλαγματικό απόθεμα της εθνικοποιημένης Τράπεζας της Ελλάδας. Με το συναλλαγματικό αυτό απόθεμα θα μπορέσουμε να καλύψουμε το εξωτερικό έλλειμμα εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Θα πρέπει επίσης να έχουμε υπόψη μας ότι οι τράπεζες δεν θα έχουν ούτε τον χαρακτήρα, ούτε την μορφή την σημερινή. Θα έχουν τεθεί υπό δημόσιο έλεγχο και εκκαθάριση προκειμένου να ανακαλύψουμε που πήγαν τα εκατοντάδες δις ευρώ των ενεργητικών τους, ποιος επωφελήθηκε απ’ αυτά και ποιος πρέπει να καθίσει στο σκαμνί για απιστία και ληστρική συμπεριφορά. Με τον τρόπο αυτό θα μας δοθεί η δυνατότητα να ανοικοδομήσουμε το τραπεζικό σύστημα υπό δημόσιο και κοινωνικό έλεγχο, με απόλυτη διαφάνεια συναλλαγών, από μηδενικής βάσης σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες μιας ανάπτυξης προς όφελος της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού. Έτσι θα μας δοθεί από την πρώτη στιγμή να ξεμπερδέψουμε με τα ιδιωτικά χρέη, σβήνοντας πρώτα και κύρια εκείνα που τα νοικοκυριά και οι μικρομεσαίοι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν, αλλά και να προετοιμάσουμε την ομαλή μετάβαση στο εθνικό κρατικό νόμισμα όταν θα είμαστε έτοιμοι. Η μετάβαση αυτή θα γίνει με τους ίδιους όρους που έγινε και η μετάβαση από δραχμή σε ευρώ.
4. Τι συνέπειες θα έχει μια τέτοια απόφαση στη ζωή των πολιτών;
ΔΚ: Στο πρώτο διάστημα θα πρέπει να αναμορφωθεί εκ βάθρων το εξωτερικό ισοζύγιο της χώρας. Όχι μόνο γιατί το κράτος θα επιβάλει ένα καθεστώς επιλεκτικής ανταγωνιστικής προστασίας υπέρ της εγχώριας παραγωγής, αλλά και γιατί θα πρέπει να αλλάξουν άρδην και οι όροι διεθνούς εμπορίου. Στη θέση της ασύδοτης δράσης μεσαζόντων και πολυεθνικών, που έχουν μετατρέψει την εσωτερική αγορά της χώρας σε σκουπιδαριό δικών τους προϊόντων, θα υπάρξουν διακρατικές συμφωνίες και προγραμματικές συμβάσεις συναλλαγής με βάση αυτά που έχει πράγματι ανάγκη η ελληνική οικονομία και κοινωνία και με βάση αυτά που έχει να προσφέρει στους εμπορικούς και οικονομικούς της εταίρους. Με τον τρόπο αυτό θα αλλάξει ριζικά το καταναλωτικό πρότυπο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Θα στηρίζεται ότι στις εισαγωγές κάθε είδους, αλλά στην εγχώρια παραγωγή. Και η ανάπτυξη της εγχώριας παραγωγής δεν θα στηρίζεται στις εξαγωγές, αλλά στην ενεργή ζήτηση της εσωτερικής αγοράς. Συνειδητά και από την πρώτη στιγμή θα επιβληθούν δραστικοί περιορισμοί σε προϊόντα και υπηρεσίες που εισάγονται, αλλά δεν είναι απολύτως αναγκαίες για την εγχώρια αγορά. Την ίδια ώρα θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση να καλυφθούν τυχόν κενά για ζωτικά προιόντα και υπηρεσίες διαμέσου διακρατικών συμφωνιών κι όχι από την ελεύθερη αγορά. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε το ευρύτερο δυνατό εμπόριο και δοσοληψίες με το σύνολο των χωρών του πλανήτη, αλλά εκτός χρηματαγορών και πολυεθνικών. Αυτό θα δώσει το αναγκαίο κίνητρο και στην εγχώρια παραγωγή να καλύψει τα κενά αυτά και μάλιστα γρήγορα. Όλα αυτά θα εξασφαλίσουν επάρκεια διατροφική, ενεργειακή και φαρμακευτική σε τιμές πολύ καλύτερες από ότι πληρώνει σήμερα η Ελλάδα.
5. Γιατί τότε τα λεγόμενα «μνημονιακά κόμματα» ισχυρίζονται ότι η έξοδος από το ευρώ ισοδυναμεί με καταστροφή;
ΔΚ: Διότι πρόκειται για συνειδητούς προδότες, που έχουν αναδείξει ως πρώτιστο μέλημά τους την υπεράσπιση των συμφερόντων των δανειστών τοκογλύφων της Ελλάδας και του τραπεζικού καρτέλ που κατέχει το ευρώ. Μην ξεχνάμε αυτό που συνέβη στην Ελλάδα. Στις 6 Μαΐου 2010, η τότε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση που σήμερα κυβερνούν την χώρα από κοινού, προχώρησαν σε ανοιχτό πραξικόπημα καταλύοντας την συνταγματική τάξη της χώρας και κυρίως τα θεμελιώδη δικαιώματα του ελληνικού λαού. Με τον τρόπο αυτό παρέδωσαν αμαχητί την χώρα στους δανειστές της, πρώτα απεμπολώντας «άνευ όρων και αμετάκλητα» -όπως αναφέρεται συγκεκριμένα στις δανειακές συμβάσεις – την ασυλία του ελληνικού κράτους έναντι των δανειστών του λόγω άσκησης εθνικής κυριαρχίας και ύστερα την ίδια την εθνική κυριαρχία της χώρας. Ο λόγος; Ένας και απλός. Με βάση το διεθνές δίκαιο και την εσωτερική συνταγματική τάξη της χώρας, η Ελλάδα, όπως κι οποιοδήποτε άλλο κυρίαρχο κράτος, δεν μπορεί να τεθεί από τους δανειστές του σε εκκαθάριση όπως γίνεται με μια επιχείρηση επειδή χρωστάει. Εκτός κι αν οικιοθελώς απεμπολήσει το κράτος τη ασυλία του και την κυριαρχία του. Αυτό έκαναν τα μνημονιακά κόμματα. Κι αυτό με βάση το Σύνταγμα της Ελλάδος (120.3) αποκαλείται «σφετερισμός λαϊκής κυριαρχίας» και με βάση τον Ποινικό Κώδικα εσχάτη προδοσία. Σήμερα οι μνημονιακές δυνάμεις βιάζονται να εξουθενώσουν σε τέτοιο βαθμό τον ελληνικό λαό, ώστε ούτε οι ίδιες να λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη για τις πράξεις εθνοπροδοσίας που έχουν διαπράξει, αλλά και να αλλάξει χέρια το ταχύτερο δυνατό η χώρα για να μεταβληθεί και επίσημα σε «προσαρτημένη περιφέρεια», συλλογική περιούσια της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας του καρτέλ των Βρυξελών, πριν καταλάβουν οι Έλληνες ότι έχασαν για πάντα την πατρίδα τους.
6. Κάνετε λόγο για κατάκτηση της δημοκρατίας και για πραγματική λαϊκή κυριαρχία. Είναι ρεαλιστικό αυτό και με ποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα;
ΔΚ: Δεν είναι απλά ρεαλιστικό. Είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο. Όχι μόνο γιατί χωρίς αυθεντική λαϊκή κυριαρχία δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατία, αλλά και γιατί χωρίς τον λαό να κατακτά την δημοκρατία σήμερα είναι αδύνατον να σωθεί ο ίδιος και η πατρίδα του. Είναι τόσο κρίσιμα τα πράγματα. Είτε ο ελληνικός λαός θα ξεσηκωθεί για να ξεφορτωθεί την ληστοσυμμορία που κυβερνά, είτε οι κυβερνώντες δοσίλογοι και τα ξένα μεγάλα αφεντικά θα τον εξοντώσουν μαζικά. Όπως άλλωστε κάνουν ήδη. Το πρόβλημα στην Ελλάδα σήμερα είναι ότι οι διεθνείς τοκογλύφοι μαζί με τους ντόπιους λακέδες τους εποφθαλμιούν το οικόπεδο που λέγεται Ελλάδα. Το οικόπεδο θέλουν. Τους ιθαγενείς δεν τους χρειάζονται.
7. «Μονόδρομος η ανατροπή». Τι πραγματεύεται το νέο σας βιβλίο; Όταν γράφετε «ανατροπή» σε τι αναφέρεστε και με ποιο τρόπο αυτή μπορεί να γίνει;
ΔΚ: Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συλλογή των άρθρων που έγραψα στην εφημερίδα το Χωνί από την αρχή της έκδοσής του. Η βασική προσπάθεια του βιβλίου είναι να τεκμηριώσει την ανάγκη για μια ριζική ανατροπή των πραγμάτων στην Ελλάδα. Όχι για λόγους ιδεολογίας, αλλά για λόγους που επιβάλλονται από τις ανάγκες άμεσης επιβίωσης του λαού και της χώρας. Το βιβλίο προσπαθεί να απαντήσει στα τρέχοντα κρίσιμα προβλήματα, αφενός, παρουσιάζοντας τα αληθινά δεδομένα της κατάστασης και, αφετέρου, από την σκοπιά του πατριωτικού καθήκοντος που οφείλει να συγκινεί όλους τους Έλληνες. Όσους τουλάχιστον είναι αρκετά συνειδητοί ώστε να κατανοούν την ανάγκη υπεράσπισης της πατρίδας όταν απειλείται η ίδια η υπόστασή της από ντόπια και ξένα κέντρα εξουσίας, αλλά και διεκδίκησης της δημοκρατίας σε τόσο χαλεπούς καιρούς όπου κυριαρχεί το μαύρο σκοτάδι της εθελοδουλίας στους ισχυρούς.
8. Ποια είναι η αλήθεια για το περιβόητο πρωτογενές πλεόνασμα;
ΔΚ: Είναι ένα από τα μεγαλύτερα παραμύθια της τελευταίας περιόδου. Έχει κανένα νόημα να θυμίσουμε ότι η ίδια η Εισηγητική Έκθεση του Προϋπολογισμού για το 2014 προβλέπει νέο δανεισμό για το ελληνικό δημόσιο της τάξης των 63,5 δις ευρώ; Έχει νόημα να θυμίσουμε ότι στην ίδια την Εισηγητική Έκθεση του Προϋπολογισμού για το 2014 (σ. 80) προβλέπεται από την ίδια την κυβέρνηση συνολικό έλλειμμα Γενικής Κυβέρνησης της τάξης των 23,1 δις ευρώ, ή 12,6% του ΑΕΠ; Έχει νόημα να σημειώσουμε ότι η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδας στο τελευταίο της Στατιστικό Δελτίο της Οικονομικής Συγκυρίας, τεύχος 152 (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2013), προβλέπει πρωτογενές έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού της τάξης των 708 εκατ. ευρώ, ή 0,4% του ΑΕΠ, ενώ συνολικό έλλειμμα 6,8 δις ευρώ, ή το 3,7% του ΑΕΠ για το 2013 (σ. 133); Δεν έχει καμιά σημασία τι λένε τα στοιχεία. Ούτε τι βιώνει ο μέσος Έλληνας πολίτης. Η κυβερνώσα συμμορία απλά θα λέει τα δικά της, ότι κι αν συμβαίνει. Προβλέπει ανάκαμψη για το 2014, με τον ίδιο τρόπο που η τρόικα, το ΔΝΤ και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προέβλεπαν ανάκαμψη της Ελλάδας από τα τέλη του 2010. Τα ίδια και τα ίδια. Πρώτα μιλάνε για ανάκαμψη και μετά όταν αποδεικνύεται ότι πρόκειται για παραμύθι, αυτοί μιλάνε για λάθος. Και πάνε πάλι από την αρχή. Μέχρι σήμερα ούτε μία πρόβλεψη του προγράμματος που έχει επιβληθεί στην Ελλάδα, δεν έχει επαληθευθεί.
9. Πρόσφατα αναφέρατε ότι ο προϋπολογισμός του 2014 είναι ο τελευταίος που καταθέτει το ελληνικό κράτος. Τι ακριβώς εννοείτε με αυτό;
ΔΚ: Πρόκειται για την μετατροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία, όπου τα κράτη μέλη δεν θα μπορούν να ασκούν ούτε καν τυπικά εθνική κυριαρχία. Θα υπάρχει μόνο «συλλογική κυριαρχία» της Ευρώπης. Έτσι μας είπε ο Μπαρόζο. Δηλαδή θα ασκείται μόνο η συλλογική κυριαρχία των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας σε βάρος της εθνικής κυριαρχίας των κρατών μελών. Ήδη αυτό ξεκίνησε με την εφαρμογή του νέου Δημοσιονομικού Συμφώνου σ’ όλη την ΕΕ, σύμφωνα με το οποίο κανένα κράτος μέλος δεν έχει πια ούτε καν το δικαίωμα της αυτοτελούς σύνταξης και ψήφισης του κρατικού προϋπολογισμού του. Οι κρατικοί προϋπολογισμοί θα συντάσσονται πια με βάση τις οδηγίες και κατευθύνσεις που δίνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά τη διάρκεια του εαρινού εξαμήνου. Μόνο τότε θα μπορούν να πάνε για ψήφιση στα εθνικά κοινοβούλια. Αν τυχόν και καταψηφιστεί, τότε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να προχωρήσει όχι μόνο σε συστάσεις, αλλά και σε ποινές εναντίον του κράτους μέχρι ο προϋπολογισμός που έχει συνταχθεί απ’ αυτήν τελικά ψηφιστεί. Η Ελλάδα λοιπόν από του χρόνου, είτε είναι υπό μνημόνιο, είτε όχι, δεν θα έχει καν το δικαίωμα σύνταξης κρατικού προϋπολογισμού.
10. Τι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις θα έχουμε μέσα στο 2014, με τα δεδομένα που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα;
ΔΚ: Η Ελλάδα έχει ήδη βγει στο σφυρί και η κυβέρνηση με την τρόικα εξασφαλίζουν ότι δημόσια και ιδιωτική περιουσία θα αλλάξει χέρια με τους ευνοϊκότερους δυνατόν όρους για ξένα και ντόπια αρπαχτικά, που κρύβονται πίσω από επενδυτικά κεφάλαια, υπεράκτιες εταιρείες και κυκλώματα καθώς και σε χώρες όπου βασιλεύει η μαφία, όπως είναι τα κράτη υβρίδια της αραβικής χερσονήσου, το Αζερμπαϊτζάν, κοκ. Είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια αυτά ακριβώς τα μαφιόζικα κράτη υβρίδια έχουν γίνει οι προνομιακοί εταίροι της επίσημης Ελλάδας; Με δεδομένη αυτή την κατεύθυνση της επίσημης πολιτικής, την αποτυχία να βγει μέσα στο 2014 η Ελλάδα στις αγορές για να δανειστεί εκ νέου, το γεγονός ότι πολύ σύντομα θα αποκαλυφθεί και επίσημα πόσο μεγάλο ψέμα ήταν η ιστορία του δήθεν πρωτογενούς ελλείμματος, η κυβέρνηση γύρω στον Απρίλη ή Μάιο θα βρεθεί στην ανάγκη να συμφωνήσει σ’ ένα εκ νέου χρηματοδοτικό πρόγραμμα με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης και τότε όχι μόνο θα επιβληθεί ένα νέο αναθεωρημένο πακέτο πολιτικών (μνημόνιο), αλλά και θα δούμε να εφαρμόζεται σε bail in στις τραπεζικές καταθέσεις των Ελλήνων πολιτών. Η κατάσταση είναι σίγουρο ότι θα εξαναγκάσει την μεγάλη πλειοψηφία των νοικοκυριών να υπερασπιστούν το σπίτι τους και την οικογένειά τους μπρος στην λαίλαπα που έχει επιβληθεί ήδη στην χώρα. Το ερώτημα παλλαϊκή εξέγερση ή ολοκληρωτική καταστροφή, θα ταλανίζει όλο και πιο πολύ τα πολιτικά πράγματα της Ελλάδας μέσα στο 2014.
11. Βλέπετε εκλογές σε σύντομο χρονικό διάστημα;
ΔΚ: Δεν πιστεύω ότι θέλεις κανένας εκλογές τώρα κοντά. Οι κυβερνώντες γνωρίζουν ότι θα συντρίβουν εκλογικά μέχρις εξαφανίσεως. Η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει την εκλογική δυναμική που χρειάζεται για να προχωρήσει σε μια αυτοδύναμη «αριστερή κυβέρνηση». Ο κόσμος δεν την εμπιστεύεται. Τα ήξεις-αφήξεις της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και οι όρκοι πίστης στο ευρώ και στην ευρωζώνη δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στον παραδοσιακό ψηφοφόρο του πάλαι ποτέ πανίσχυρου δικομματισμού ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, που σήμερα έχει λυτρωθεί από τα κομματικά δεσμά και έχει συνειδητοποιήσει εν πολλοίς ότι χρειάζεται ριζικά διαφορετική πορεία. Όσο δεν θα υπάρχει εναλλακτική υπέρ του καθεστώτος, έστω κι με έναν ΣΥΡΙΖΑ αυτοδύναμο, οι ξένες δυνάμεις που διαφεντεύουν τα πολιτικά πράγματα της χώρας δεν θα επιτρέψουν να γίνουν εκλογές. Από κει και πέρα, υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας. Ο ίδιος ο λαός.
12. Είναι πιθανές οι συνεργασίες του ΕΠΑΜ με άλλους κομματικούς σχηματισμούς;
ΔΚ: Είμαστε η μόνη πολιτική δύναμη που διαρκώς καλούμε σε ενότητα δράσης εναντίον του καθεστώτος. Η συνεργασία για εμάς είναι όρος απαράβατος για τον ίδιο τον αγώνα του ελληνικού λαού. Όμως η συνεργασία πρέπει να δοκιμάζεται στους δρόμους, εκεί που βρίσκεται ο ίδιος ο λαός κι όχι στα πολιτικά παρασκήνια και στις πολιτικές κορυφές κεκλισμένων των θυρών. Επίσης επιδιώκουμε συνεργασίες πάνω στο βασικό πατριωτικό καθήκον που έχουμε μπροστά μας κι όχι για να μοιραστούμε θώκους και έδρες. Όποτε τέθηκε τέτοιου είδους συνεργασία, εκλογική ή μετεκλογική, το ΕΠΑΜ την απέρριψε από θέση αρχής. Τέλος διεκδικούμε συνεργασίες σε ισότιμη βάση, που σημαίνει απλά και πρακτικά ότι δεν θέλουμε να τεθεί κανένας υπό την σκέπη μας, όπως δεν θέλουμε να τεθούμε κι εμείς υπό την πολιτική σκέπη κανενός. Διεκδικούμε δηλαδή συνεργασίες με πλήρη πολιτική και οργανωτική αυτοτέλεια δράσης και σκέψης. Βέβαια για τις συνεργασίες δεν αρκεί ο ένας. Χρειάζονται να ανταποκριθεί κι ο άλλος, ή οι άλλοι. Το ΕΠΑΜ ενώ είναι ανοιχτό στις συνεργασίες όσο καμιά άλλη πολιτική δύναμη, αρκεί να υπάρχουν κοινοί στόχοι εναντίον του κοινού εχθρού, δεν πρόκειται να περιμένει πότε θα ευδοκιμήσουν οι προτάσεις του. Η ζωή και η κατάσταση του λαού, αλλά και της χώρας, βιάζει. Αλίμονο αν το ΕΠΑΜ περίμενε από τις άλλες δυνάμεις να κατανοήσουν τα αυτονόητα – αυτά δηλαδή που δεν κατάλαβαν τόσα και τόσα χρόνια – για να προχωρήσει μπροστά.
13. Μπορούν οι ομογενείς να βοηθήσουν με κάποιο τρόπο την πατρίδα στα δύσκολα που περνά; Ποια η γνώμη σας;
ΔΚ: Η Ελλάδα και ο ελληνικός λαός δεν αντιμετώπισε ποτέ στην ιστορία του μια τόσο αδίστακτη και επικίνδυνη απειλή για την ίδια την επιβίωσή του. Κι επομένως η Ελλάδα ποτέ δεν χρειάστηκε τόσο πολύ όλα τα παιδιά της. Τουλάχιστον αυτά που έχουν συνείδηση πατρίδας και πατριωτικού καθήκοντος. Ότι απαιτείται από τους μαχόμενους Έλληνες στην Ελλάδα, το ίδιο απαιτείται και από τους Έλληνες της διασποράς. Αφύπνιση. Οργάνωση για να μεταδοθεί το αληθινό μήνυμα του αγώνα του ελληνικού λαού σήμερα διεθνώς. Στην Ελλάδα μας λείπουν ακόμη και τα πιο απαραίτητα. Δεν είμαστε επαίτες και δεν χρειαζόμαστε τρόφιμα. Η μάνα ελληνική γη, φροντίζει γι’ αυτό. Χρειαζόμαστε ότι περισσεύει στον απόδημο Έλληνα για να συνεχίσουμε τον αγώνα, σε υλικό και χρήματα. Δεν μας σταματά τίποτε. Με το πόδι όποτε χρειάζεται και δεν έχουμε τα χρήματα για καύσιμα ή εισιτήρια, θα συνεχίσουμε να ξεσηκώνουμε τους Έλληνες απ’ άκρου εις άκρο. Όπως τα κατάφεραν οι πρόγονοί μας, θα τα καταφέρουμε κι εμείς. Δεν μας τρομάζουν οι δυσκολίες. Μας ατσαλώνουν. Μέσα στα στήθια του μαλθακού και ωχαδερφιστή Έλληνα, όπως νόμιζαν ότι τον κατάντησαν οι ντόπιοι και ξένοι εξουσιαστές του, φουντώνει η σπίθα. Η ίδια σπίθα που υπήρχε στην αδούλωτη γενιά του εικοσιένα και στους λεβέντες της εθνικής αντίστασης την εποχή της ναζιστικής κατοχής που μόνοι τους απελευθέρωσαν την κατεχόμενη πατρίδα. Ο Έλληνας επιτέλους βρίσκεται στο στοιχείο του. Οι δυσκολίες και οι απειλές, όσο πιο μεγάλες είναι, τόσο περισσότερο τον αφυπνίζουν και δυναμώνουν την θέλησή του για αγώνα. Είναι, θα λέγαμε, το ίδιον της φυλής. Όποιος νιώθει αυτό το κάλεσμα, όποιος νιώθει ότι ήρθε η ώρα να τιμήσει τα πατρώα, όπως οι παππούδες του, τότε δεν έχει παρά να μας βρει. Και είναι εύκολο, γιατί είμαστε παντού!
14. Συμφέρει έναν Ελληνοαυστραλό να έρθει αυτή τη στιγμή να επενδύσει στην Ελλάδα;
ΔΚ: Ούτε για αστείο. Εκτός κι αν θέλει να κερδοσκοπήσει με την λεηλασία και την καταστροφή της χώρας. Η μόνη επένδυση που μπορεί να κάνει είναι στην ελευθερία του έθνους κι όπως το έλεγε ο Κολοκοτρώνης είναι το μόνο ομόλογο που το έχει υπογράψει ο Θεός της Ελλάδας, αλλά ο λαός της δεν το έχει εξαργυρώσει ακόμη. Όποιος σήμερα θέλει να επενδύσει στην αναγέννηση της Ελλάδας από τον ίδιο τον λαό της, είναι σίγουρο ότι θα κάνει μια πολύ σοβαρή και μακροπρόθεσμη επένδυση με σίγουρες απολαβές.
15. «Κούρεμα» καταθέσεων, φορολογία στις καταθέσεις και πολλά άλλα «διαρρέονται» τεχνηέντως τελευταία. Οι Έλληνες της Αυστραλίας που έχουν χρήματα στις ελληνικές τράπεζες θα πρέπει να ανησυχούν;
ΔΚ: Είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο ότι θα υπάρξει «κούρεμα». Προσωπικά επιμένω από την αρχή της κρίσης να λέω σε όλους ότι οι εγχώριες τράπεζες είναι κουφάρια και οι όποιες καταθέσεις δεν είναι παρά λογιστικές εγγραφές χωρίς αντίκρισμα. Δεν υπάρχει καμιά εγγύηση για κανέναν αποταμιευτή. Εκτός κι αν είναι στα μέσα και στα έξω με την τρόικα και τους τραπεζίτες. Οι τράπεζες θα συνεχίσουν να συγχωνεύονται κι έτσι οι 4 «συστημικές» θα γίνουν 3 και μετά 2 με σκοπό να αντιμετωπιστεί το γεγονός ότι είναι παντελώς χρεοκοπημένες. Κι επειδή δεν θα αντιμετωπιστεί θα προχωρήσουν σε νέα χρηματοδότηση προς αυτές, αφού πρώτα συμφωνηθεί με τον ΕΜΣ η εφαρμογή ενός σχεδίου bail in, δηλαδή «κουρέματος» καταθέσεων, απαξίωση των μετοχών του δημοσίου και των άλλων μετόχων, όπως είναι τα φυσικά πρόσωπα, ασφαλιστικά ταμεία, κοκ. Τα χρήματα των καταθετών δεν θα είναι ασφαλή ούτε στις εγχώριες τραπεζικές θυρίδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.
Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.