Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φασισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φασισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Θα πώ ότι δεν τους φταίει ο φασισμός, αλλά τα κουβαδάκια τους. Σιγά μην φοβηθώ!

του Σταύρου Κατσούλη - Πηγή
 
Πολλοί πολιτικοί φορείς και πολιτικές προσωπικότητες λόγω των αποτελεσμάτων στις εκλογές, μιλούν τελευταία για την δημιουργία ενός "δημοκρατικού τόξου" ενάντια στην ΧΑ...


Ξέρετε, το "δημοκρατικό τόξο", αυτό μωρέ, που αποχωρούν φωνάζοντας διαμαρτυρόμενοι από τα πάνελ επειδή ήταν μέσα κάποιος της Χρυσής αυγής κλπ. και γίνεται το γνωστό show.



Για την δημιουργία ενός "φασιστικού τόξου" από την Ε.Ε. και το σάπιο ντόπιο κατεστημένο, ενάντια στον Λαό μας δεν βλέπω να μιλά κανείς τους πάντως.
 

Μήπως τελικά, δεν είναι ο φασισμός που τους πειράζει τόσο πολύ; Γιατί εάν ήταν αυτός, τότε θα φώναζαν και θα έσχιζαν τα ρούχα τους όλοι αυτοί πρώτα πρώτα για την Ε.Ε., που έριξε και συνεχίζει να ρίχνει το λάδι στην φωτιά του Ναζισμού στην Ουκρανία, και μετά στους άμεσους υπαλλήλους τους, που είναι οι γνωστοί μας ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ, ΛΑΟΣ, MEGA, SKAI, ANT1, ας μην τους γράφω πάλι όλους τέλος πάντων, όλοι όσοι ψήφισαν και εργάστηκαν σκληρά για το "ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ", απολύσεις, αυτοκτονίες κλπ...
 

Οπότε μια και δεν υπάρχει και τίποτα, και μιλάμε ΤΙΠΟΤΑ άλλο στο να βασιστεί κανείς (π.χ. κάποια πολιτική θέση ή κάτι τέτοιο), μου μένει μόνο να υποθέσω ότι μάλλον γίνεται κάτι πολύ διαφορετικό:
 

Νομίζω ότι η όλη κατάσταση είναι ότι μάλλον μάλωσαν με την ΧΑ για το ποια κουβαδάκια θα έχει ποιος, εκεί στην παραλία που παίζουν όλοι μαζί, ή κάποιος τους χάλασε τον πύργο από άμμο, η κάποιος της ΧΑ θα ήθελε να φάει όχι μόνο το δικό του γλειφιτζούρι αλλά και κάποιων άλλων. Παίζει βέβαια και το γνωστό κόλπο της προβοκάτσιας, αυτό που δεν σε παίζουνε οι άλλοι γιατί ζηλεύουν κλπ. Η απλά να έχει να κάνει με τα πλαστικά φτιαράκια που δεν φτάνουν για όλους. 


Τουλάχιστον προσπαθώ να καταλάβω ρε παιδιά, προσπαθώ! Κάποιος νηπιαγωγός, ψυχίατρος ή κάποιος, μπορεί να βοηθήσει επιτέλους, για να καταλάβουμε κι εμείς οι αμύητοι τι παίζει; 

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ανακοίνωση της Πολιτικής γραμματείας του Ε.Π.Α.Μ.: Τρομοκρατήσατε τους τρομοκράτες



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Δεν πέρασαν παρά ελάχιστες ημέρες από τη μαζική τραμπούκικη επίθεση στο Πέραμα.

Οι ορδές των υπανθρώπων της Χρυσής Αυγής αποθρασυνόμενοι από τη συστηματική αδράνεια της «Αστυνομίας» του καθεστώτος προχώρησαν σε νέα δολοφονική επίθεση.

Αυτή τη φορά θρηνούμε νεκρό. Έλληνα. Τονίζουμε το «Έλληνα» όχι γιατί και η ζωή του πιο εξαθλιωμένου λαθρομετανάστη δεν έχει την ίδια ακριβώς αξία, αλλά για να καταδείξουμε ότι οι επιθέσεις κατά των μεταναστών και η ρητορεία που τις συνοδεύει δεν αποτελούν παρά το προπέτασμα του καπνού για τους πραγματικούς στόχους των πληρωμένων τραμπούκων της Χ.Α..

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΕΒΑΛΑΝ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΝΕΡΟΥ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΟΧΙΝΟΥ)

Αναδημοσίευση από:www.erea.gr  - Πηγή


Αιτία εξέγερσης αποτελεί η υπουργική απόφαση, που βάζει τις βάσεις για την πλήρη εφαρμογή του διατροφικού κώδικα στην ελλάδα - δηλαδή το σχέδιο για τον απόλυτο έλεγχο και την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης του νερού και της τροφής και υπεγράφη στις 11 Απριλίου.Πρόκειται για την τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 150559/10-6-2011,που αφορά τις διαδικασίες, τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση αδειών για υφιστάμενα δικαιώματα χρήσης νερού 

H καταληκτική ημερομηνία υποβολής δικαιολογητικών για την έκδοση άδειας χρήσης νερού είναι η 16η Ιουνίου 2012. 

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Σεβασμός στους κολασμένους.


Ανθρώπους που θα βιώναν οικειοθελώς την κόλαση δεν γνωρίζω. Φαίνεται , όμως, ότι οι άνθρωποι είναι πολύ θετικοί στο να επιβάλλουν την κόλαση σε άλλους. Τα τελευταία χρόνια οι κολασμένοι ήταν διάφοροι. Ήταν οι μετανάστες, με τα πογκρόμ "αγανακτισμένων κατοίκων", ήταν οι φοιτητές, ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι και τώρα και οι ιδιωτικοί. Και αφού μπήκαμε όλοι στο καζάνι, γιατί πολύ απλά κανένας δεν όρθωσε το ανάστημα του, αλληλέγγυος στο διπλανό του, ήρθε ο Πρωθυπουργός Παπαδήμος να ενημερώσει τους κοινωνικού εταίρους (sic!) ότι δεν έχουμε περιθώριο να θεωρούμε το οτιδήποτε κεκτημένο! Ήρθε , δηλαδή, να μας ανακοινώσει (απλώς μια ανακοίνωση για όσους δεν το είχαν οσφρυστεί) μια νέα βαθμίδα στην κόλαση.

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΟΧΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ




ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
ΟΧΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
Όλοι και όλες στο μεγάλο συλλαλητήριο
της 3ης Δεκέμβρη στην Ομόνοια 2μμ

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ευλόγησον (τη Χρυσή Αυγή, την κυβέρνηση και τους ξένους πιστωτές)


Η Εκκλησία ευλογεί τη Χρυσή Αυγή
Το αυγό του φιδιού στη μητρόπολη Μεσογαίας

Διαβάζω στο Hellas-Orthodoxy: (21.11.2011) «ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ! Μια ευχάριστη έκπληξη η παραπάνω φωτογραφία στην οποία βλέπουμε όχι έναν, ούτε δύο, αλλά 4 ιερείς να ευλογούν τα νέα γραφεία της Χρ.Αυγής στην Αρτέμιδα Αττικής! …..».

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Η προφητεία ενός Ναζί

Ψάχνοντας στο παρελθόν μπορεί να βρεις το μέλλον.
Ένα κείμενο που γράφτηκε το 1995 από τον Μάριο Πλωρίτη
Ευχαριστούμε τον @shristos για το απόκομμα
Διαβάστε το απόκομμα σε μεγέθυνση:

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Μια μέρα μετά (εξαιρετικό)

Η οθόνη, και ένα πληκτρολόγιο.

Όλοι στο σπίτι, κοιμούνται. Εγώ, γράφω. Ξημερώνει Σάββατο, 12 Νοεμβρίου του 2011, μία μέρα μετά. Όχι, δεν ξημερώνει τίποτα. Θα αργήσει να ξημερώσει.