Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Η μοιραία συνάντηση έγινε...

Και μιά ωραία μέρα που όλοι την περίμεναν, όπως ήταν αναμενόμενο, ο ληστής με την παρέα του, έβγαλαν τελικά τις μάσκες τους, και βρέθηκα όπως ήταν μοιραίο, πρόσωπο με πρόσωπο, μπροστά τους... Τότε, όπως και αυτό ήταν αναμενόμενο, με το "πιστόλι" της τρομοκρατίας και του ψεύδους ακουμπισμένο στον κρόταφό μου, ακολούθησε ο ακόλουθος "διαπληκτισμός"...

Μου είπε ο Δωσίλογος της παρέας:
"ΠΛΗΡΩΝΕ! Έχω δώσει τον λόγο μου στον Τραπεζίτη και στην Ευρώπη!"
Και εγώ του είπα:

 ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΔΩΣΕΣ, ΟΧΙ ΕΓΩ!!!


Μου είπε ο "Κυβερνήτης"
 της παρέας:
"
ΠΛΗΡΩΝΕ! Πήρα δάνεια στο όνομά σου!"
Και εγώ του είπα:
ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΙΑΣ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΡΑΓΙΑΣ, ΕΣΥ ΧΡΩΣΤΑΣ!!!


Μου είπε ο "οικονομολόγος"
 της παρέας:
"
ΠΛΗΡΩΝΕ! Πήραμε δάνεια για να πληρώσουμε άλλα δάνεια! Εγώ ξέρω καλύτερα!"
Και εγώ του είπα:
ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΑΓΑΖΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ! ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕ;;;


Μου είπε ο Τραπεζίτης
 της παρέας:
"ΔΩΣΕ! Πρέπει να πληρώσεις αυτά που χρωστάω!"
Και εγώ του είπα:
ΕΣΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ!!! ΜΗΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ;;;;


Με ρώτησε το παπαγαλάκι
 της παρέας:
"ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ! Δεν έχουμε Δημοκρατία; Έτσι δεν αποφάσισε ο Λαός;"
Και εγώ του απάντησα:
ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΟΧΗ!


Με ρώτησε ο "δημοσιογράφος"
 της παρέας:
"
ΠΛΗΡΩΝΕ! Δεν θέλεις να είσαι μέλος της Ευρώπης;"
Και εγώ του είπα:
ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΝΑΙ! ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΟΧΙ!!!


Μού είπε ο Πολιτικός
 της παρέας:
"ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ
Αν όχι εγώ, τότε ποιός θα σε σώσει;"
Και εγώ του είπα:
ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ... ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ;;;

Μου είπε ο "δικαστής" της παρέας:
"Όλα είναι νόμιμα και συνταγματικά, έχουμε το δικαίωμα να παραδώσουμε την κυριαρχία σου!"
Και εγώ του είπα:
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!


Μου ε
ίπαν τα ΜΜΕ της παρέας:
"ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ; Αν δεν μείνεις στο ευρώ, θα πεινάσεις!"
Και εγώ του είπα:
ΑΝ ΠΕΙΝΑΣΩ ΕΓΩ, ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!! Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ! ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ!


Είπαν οι Πρωθυπουργοί
 της παρέας στην Ευρώπη:
"ΘΑ 
ΠΛΗΡΩΣΕΙ! Ο Έλληνας είναι τεμπέλης και διεφθαρμένος!"
Και εγώ είπα:
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ!!!


Τέλος, αφότου έχασε την υπομονή του, μου είπε και ο ληστής
 της παρέας:
"
ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΩΡΑ! Θα σου βάλω νέα Χαράτσια και νέους Φόρους, και αν δεν πληρώσεις θα στα πάρω με την βία!"
Και εγώ του είπα...


ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ...


ΕΛΑ...


ΝΑ...


ΤΑ...


ΠΑΡΕΙΣ!!!



(Την συνέχεια θα την βρήτε στα βιβλία της Ιστορίας, προσεχώς!!!)



ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!


Σ. Κατσούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.