Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

Το Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού (Βίντεο)

του Δαμιανού Νικολάου

Η ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η συγκεκριμένη εταιρία έχει δείξει δείγματα γραφής. Έχει κατασκευάσει το μεγαλύτερο αυθαίρετο της Ευρώπης, το MALL στο Μαρούσι. Θέλει άραγε να σπάσει το ρεκόρ της; 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ο διαγωνισμός ήταν άγονος.  Ουσιαστικά, κανένας διεθνής επενδυτικός όμιλος  δεν συμμετείχε παρόλο που η τιμή ήταν 80 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο. Μία τιμή που αντιστοιχεί σε μία υποβαθμισμένη περιοχή και όχι στο καλύτερο ακίνητο της Ευρώπης.

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η διεθνής εμπειρία μας διδάσκει ότι το εγχείρημα της LAMDA DEVELOPMENT είναι καταδικασμένο να αποτύχει. 

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η εξαγγελία για δημιουργία 50000 θέσεων εργασίας είναι εντελώς εξωπραγματική.

ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ
Η αρχική αξία του ακινήτου ήταν τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια. Γιατί η κυβέρνηση το σκοτώνει με λιγότερο από 1 δις; 
Γιατί δεν το έδιναν στους όμορους δήμους και στους κατοίκους τους για ένα δισεκατομμύριο πριν την τραπεζική κρίση; Γιατί περίμεναν την κρίση για να το ξεπουλήσουν; 

ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ (αγοράς) ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Οι καταστηματάρχες, οι ξενοδόχοι και γενικά οι επαγγελματίες ήδη υποφέρουν. Πως είναι δυνατόν να προστίθεται ανταγωνισμός σε τομείς που φυλλορροούν; 

Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΥΛΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ
Τι αξία έχει ένα δισεκατομμύριο από την πώληση του Ελληνικού, μπροστά στα εκατοντάδες δισεκατομμύρια τα οποία χρωστάει το κράτος; 

Και τέλος.
 Επειδή έχουμε φάει κουτόχορτο με το τσουβάλι και αρκετά έχουμε υποφέρει εξαιτίας της άναρχης ανάπτυξης της αντιπαροχής και των πολυκατοικιών. Και επειδή από την μία θέλουμε να είμαστε ευρωπέοι αλλά από την άλλη έχουμε τις πιο άσχιμες πόλεις με το λιγότερο πράσινο και ελάχιστους ελευθερους χώρους.  

Ίσως στο ελληνικό θα πρέπει να ισχύσει ο κανόνας, για να χτίσεις 1 πρέπει να γκρεμίσεις 2 με την ελπίδα, αυτός ο κανόνας να επεκταθεί σε όλη την πόλη και σε όλη την χώρα... Για να αρχίσουμε να απολαμβάνουμε στην χώρα μας εκτός από ήλιο – θάλασσα και τις πόλεις μας!  

Δείτε το Βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.