Αναδημοσίευση από: enikos.gr - Πηγή
Σχόλιο Ε.ΠΑ.Μ. Νότιου Τομέα:
Ακόμα και ένας μαθητής, ο οποίος έχει την πρώτη του επαφή με τα οικονομικά, καταλαβαίνει ότι κάτι πάει πολύ στραβά εδώ... Νομίζατε μήπως ότι χρειάζεται ένας ειδήμων με πολλά χρόνια εμπειρίας στα οικονομικά, για να ξέρει τι ολέθρια λάθη έχουν κάνει οι τρικολόρε κυβερνήσεις και Τρόικα; Οι βασικοί κανόνες που έχουν αναφερθεί χιλιάδες φορές σε όλα τα οικονομικά εγχειρίδια, βιβλία και πρακτικές δεν αλλάζουν ποτέ, εκτός... εκτός και αν το σχέδιο δεν ήταν ποτέ η διόρθωση των πραγμάτων, αλλά κάτι άλλο. Αυτό το κάτι άλλο, είναι πλέον φανερό σήμερα και στον τελευταίο Έλληνα πολίτη και δεν είναι σε καμία περίπτωση η ανόρθωση της οικονομίας, αλλά είναι η πλήρης καταστροφή της Πατρίδας μας, και η μετατροπή των όσων από εμάς επιζήσουν σε σκλάβους, χωρίς κανένα απολύτως δικαίωμα. Με τις περιουσίες μας βέβαια, συλλογικές/εθνικές και ατομικές, να μην μας ανήκουν πια...
Αντί να μένουμε στα απίστευτα και προφανέστατα πλέον καταστροφικά πράγματα που μας επιβάλλουν, ας αναρωτηθούμε: Με ποιόν τρόπο θα φτάσουμε στην επόμενη μέρα για την Χώρα μας; Πότε και πως πλέον οι επικυρίαρχοι δωσίλογοι που μας καταστρέφουν εν πλήρη γνώση δεν θα έχουν πλέον την εξουσία, θα αντιμετωπίσουν την δικαιοσύνη, και ο Λαός θα δουλέψει συλλογικά για να αναγεννήσει την Πατρίδα; Το Ε.ΠΑ.Μ. έχει από την ημέρα που ιδρύθηκε, του συγκεκριμένους στόχους του, δηλαδή τα προτάγματα του, αλλά έχει και τον τρόπο, που είναι η Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας και στην συνέχεια η ανόρθωση του Κράτους μέσω Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης.
Σ.Κ.
Ακολουθεί το άρθρο και το γράμμα του Μαθητή:
Ακόμα και ένας μαθητής, ο οποίος έχει την πρώτη του επαφή με τα οικονομικά, καταλαβαίνει ότι κάτι πάει πολύ στραβά εδώ... Νομίζατε μήπως ότι χρειάζεται ένας ειδήμων με πολλά χρόνια εμπειρίας στα οικονομικά, για να ξέρει τι ολέθρια λάθη έχουν κάνει οι τρικολόρε κυβερνήσεις και Τρόικα; Οι βασικοί κανόνες που έχουν αναφερθεί χιλιάδες φορές σε όλα τα οικονομικά εγχειρίδια, βιβλία και πρακτικές δεν αλλάζουν ποτέ, εκτός... εκτός και αν το σχέδιο δεν ήταν ποτέ η διόρθωση των πραγμάτων, αλλά κάτι άλλο. Αυτό το κάτι άλλο, είναι πλέον φανερό σήμερα και στον τελευταίο Έλληνα πολίτη και δεν είναι σε καμία περίπτωση η ανόρθωση της οικονομίας, αλλά είναι η πλήρης καταστροφή της Πατρίδας μας, και η μετατροπή των όσων από εμάς επιζήσουν σε σκλάβους, χωρίς κανένα απολύτως δικαίωμα. Με τις περιουσίες μας βέβαια, συλλογικές/εθνικές και ατομικές, να μην μας ανήκουν πια...
Αντί να μένουμε στα απίστευτα και προφανέστατα πλέον καταστροφικά πράγματα που μας επιβάλλουν, ας αναρωτηθούμε: Με ποιόν τρόπο θα φτάσουμε στην επόμενη μέρα για την Χώρα μας; Πότε και πως πλέον οι επικυρίαρχοι δωσίλογοι που μας καταστρέφουν εν πλήρη γνώση δεν θα έχουν πλέον την εξουσία, θα αντιμετωπίσουν την δικαιοσύνη, και ο Λαός θα δουλέψει συλλογικά για να αναγεννήσει την Πατρίδα; Το Ε.ΠΑ.Μ. έχει από την ημέρα που ιδρύθηκε, του συγκεκριμένους στόχους του, δηλαδή τα προτάγματα του, αλλά έχει και τον τρόπο, που είναι η Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας και στην συνέχεια η ανόρθωση του Κράτους μέσω Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης.
Σ.Κ.
Ακολουθεί το άρθρο και το γράμμα του Μαθητή:
Γράμμα μαθητή στον Στουρνάρα
«Τι κάνετε κ. υπουργέ;» Με αυτήν την ερώτηση μαθητής της τρίτης Λυκείου σε σχολείο των Χανίων απευθύνεται προς τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, μέσα από ένα γράμμα.
Ο Αλέξανδρος είναι μαθητής στο 1ο ΕΠΑΛ Χανίων και σε λίγο καιρό ετοιμάζεται να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις για μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ένα από τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί είναι οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ.
Σε μια παράγραφο, στην τελευταία σελίδα της εξεταστέας ύλης που διδάσκεται στα σχολεία αναφέρεται ότι όταν υπάρχει ύφεση στην οικονομία το κράτος θα πρέπει να στοχεύσει σε ελλειμματικό προϋπολογισμό και αύξηση των δαπανών ώστε να αυξηθεί το εισόδημα και να δοθεί ώθηση στην οικονομία για να βγει από την ύφεση.
Ο νεαρός μαθητής που περνάει το χρόνο του μεταξύ σχολείου, φροντιστηρίου και διαβάσματος και την ίδια ώρα ακούει τους μεγαλύτερους να συζητούν για την οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας, διερωτάται γιατί αυτό που του μαθαίνουν στο σχολείο οι καθηγητές και το οποίο παρουσιάζεται ως σωστό, δεν εφαρμόζεται στην πραγματικότητα.
Ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να απαντήσει είναι ο Υπουργός των Οικονομικών στον οποίο απευθύνεται και το παρακάτω γράμμα.
Διαβάστε το γράμμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.
Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.